مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 10:402023-08-28اقتصادي

افتتاح کارخانه تولید دستکش معاینه و جراحی در ملایر 


در پنجمین روز از هفته دولت، فاز نخست کارخانجات تولید دستکش های معاینه و جراحی، انواع سوندهای پزشکی و ست های تزریقی شرکت سهل گستران درمان ملایر با اعتبار 330 میلیارد تومان و با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی، - مدیر اجرایی و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور، استاندار همدان، فرماندار ملایر و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت سهل گستران درمان ملایر دوشنبه 6 شهریور در آیین افتتاحیه فاز نخست این مجموعه اظهار کرد: این کارخانه در زمینی به مساحت 16 هزار مترمربع با ظرفیت تولید 8000 دستکش لاتکس در ساعت احداث شده است .

سیدرضا حسینی به تلاش های سه ساله برای احداث این شرکت اشاره و بیان کرد: این مجموعه در فاز نخست برای 120 نفر اشتغال ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه شرکت سهل گستران درمان پس از افتتاح فاز دوم در مجموع از خروج 12 میلیون دلار جلوگیری و توانایی صادرات هفت میلیون دلاری ایجاد می کند، افزود: سال آینده فاز دوم افتتاح و دو خط تولید دیگر به مجموعه اضافه می شود.

حسینی، نیت خود را خدمت به مردم و کشورش دانست و گفت: ما برای ایجاد این شرکت به دنبال تأمین زمین ویژه ای نبودیم و با ایجاد شرکت در شهرک صنعتی امام رضا(ع) موافقت کردیم تا شهرک را به پیشرفت قابل توجهی برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کارخانه تولید دستکش معاینه و جراحی در ملایر 

افتتاح کارخانه تولید دستکش معاینه و جراحی در ملایر